امیر

سلام

امیر

سلام

واشنگتن‌پست: حامی حکام خودکامه سعودی نمی‌تواند برای ایران از حقوق بشر دم بزند


خبرگزاری فارس: واشنگتن‌پست: حامی حکام خودکامه سعودی نمی‌تواند برای ایران از حقوق بشر دم بزند

«جنیفر روبین»، تحلیلگر روزنامه واشنگتن‌پست در مطلبی روز چهارشنبه با اذعان به بی‌فایده بودن حمایت‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از عوامل آشوب‌های اخیر در ایران، از کنگره آمریکا خواسته این وظیفه را به عهده بگیرد.او می‌نویسد: «ما رئیس‌جمهوری داریم که فاقد اعتبار بین‌المللی است و بنابراین، متحدان اروپایی‌مان به شدت هراسان هستند که او به صورت یکجانبه آمریکا را از توافق هسته‌ای با ایران خارج کند.»«روبین» در ادامه همچنین مدعی شده آمریکا در حال حاضر، نسبت به ناآرامی‌های سال 2009 (1388) در ایران از «اهرم فشار» بیشتری برای تحت تأثیر قرار دادن این کشور برخوردار است، اما این بار، فردی که نقش پیام‌رسان را ایفا می‌کند، بدتر از قبل است. وی در ادامه پیشنهاد کرده به جای ترامپ کنگره آمریکا وظیفه موضع‌گیری درباره آشوب‌های اخیر ایران را بر عهده بگیرد

دشمنی واشنگتن علیه کشورمان همچنان ادامه دارد؛ تیلرسون: تحریم‌های بیشتری علیه ایران در راه است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا، در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان گفت تحریم‌های بیشتری علیه ایران در راه است.

«الیز لابوت»، خبرنگار سی‌ان‌ان از تیلرسون پرسید: حتی اگر پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تایید کنید، آیا تحریم‌های غیر هسته‌ای بیشتری در راه خواهد بود؟

وزیر خارجه آمریکا در پاسخ گفت: تحریم‌های غیرهسته‌ای بیشتری در راه است. روز گذشته وزارت خزانه‌داری تحریم‌های غیرهسته‌ای را در پاسخ به برنامه توسعه موشک‌های بالستیک ایران که «نقض» توافق‌های قبلی محسوب می‌شود، اعلام کرد.

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شد


رهبر معظم انقلاب با صدور حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج‌علی‌اکبری را به ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه منصوب کردند.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شدبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج‌علی‌اکبری را به ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه منصوب کردند.

ایشان همچنین ضمن تقدیر از خدمات باارزش حجت‌الاسلام آقای سیّد رضا تقوی در دوران مسئولیت، اعضای جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه را نیز منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که دوران مسئولیت طولانی و پربار جناب حجة‌الاسلام آقای حاج سیّد رضا تقوی در رأس مجموعه‌ی سیاستگذاری ائمه جمعه به پایان رسیده با تشکر فراوان از خدمات باارزش‌شان در مدت نزدیک به دو دهه، جناب حجةالاسلام آقای حاج‌علی‌اکبری را به ریاست این مجموعه و جناب حجة‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سیّد هاشم رسولی و نیز حضرات حجج اسلام آقای حاج سیّد رضا تقوی، آقای حاج سیّد علی قاضی عسکر، آقای حاج شیخ حبیب‌الله غفوری، آقای حاج شیخ عباسعلی اختری، آقای حاج شیخ محمد جعفری گیلانی، آقای حاج سیّد مهدی خاموشی، آقای حاج سیّد علی شاهچراغی را به عضویت در شورای آن منصوب میکنم. انتظار میرود جناب آقای حاج‌علی‌اکبری با ادامه و تکمیل فعالیت‌های گذشته و افزودن کیفیت در آن و بهره گیری از نظرات شورا، بر شکوفائی و تأثیرگذاری این نهاد مبارک رحمانی بیفزایند.

والسلام علی جمیع اخواننا و رحمة‌الله

سیّد علی خامنه‌ای

۱۶ دی ماه ۱۳۹۶