امیر

سلام

امیر

سلام

یزدانی:شرایط سختی را در فینال داشتم/لطف خدا شامل حالم شد

کشتی گیر دسته 74 کیلوگرم کشورمان پس از قهرمانی در المپیک ریو گفت:به لطف و عنایت خدا حریفانم را شکست دادم.
یزدانی:به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حسین یزدانی پس از کسب مدال طلای المپیک ریو 2016 در خصوص این مسابقات و قهرمانی اش گفت:در المپیک به خصوص مسابقات کشتی همه با آمادگی بالا شرکت می کنند و رقیبان سر سختی را در گروه خود داشتم.

کشتی گیر دسته 74 کیلوگرم کشورمان در خصوص حریفان خود افزود: رقابت اول را در برابر کشتی گیر کشور هائیتی ، به راحتی و با نتیجه عالی پست سر گذاشتم.در بازی دوم کشتی گیر ترک آمادگی خوبی داشت که در آخر مسابقه کم آورده بودم با این حال توانستم با شکست وی به مرحله ی بعد صعود کنم.در مورد حریف قزاقی باید بگویم که در گروه خودم چند تا از حریفای خوب را برده بود و لطف خدا شامل حال من شد که وی را شکست دهم.

وی ادامه داد:کشتی‌گیر روس آسیب دیدگی از ناحیه ابرو را مدام و در چند نوبت بهانه می کرد تا نفس تازه کند. داوران هم کاری نمی‌کردند چون لابی روس‌ها قوی است.

یزدانی درباره فینال نیز خاطر نشان کرد:در دقایق اول فینال شریط سختی را داشتم اما در دقایق پایانی رقابت با نتیجه 6 بر 6 به سود من پایان یافت و مدال طلا را به دست آوردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد