امیر

سلام

امیر

سلام

دیدگاه رهبر انقلاب به مسابقات بین المللی: المپیک ریو و دیپلماسی ورزشی ایران


المپیک ریو و دیپلماسی ورزشی ایران

اینکه شماها در میدانهای ورزشی، با اخلاق انسانی و با جوانمردی ظاهر شوید از نظر بینندگان بین‌المللی، پیام‌آور یک حقیقتی است از داخل کشورتان، که این حقیقت را با هیچ زبان دیگری نمیشد تبلیغ کرد. 

ادامه مطلب

یک دفاع خوب در زمان بد؛ چرا ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه تبلیغات ضعیف است؟


چرا ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه تبلیغات  ضعیف است؟

موارد بسیاری از شخصیت ها و یا نبردهای حیرت آور ایثارگران ارتش و ارتشیان وجود دارد که باعث حیرت و البته تقویت هویت نسل کنونی هستند اما متاسفانه حتی در روایات جنگ آن گونه که باید و شاید به آن پرداخته نشده است. 

ادامه مطلب

حکم رفتن به عروسی از نظر مقام معظم رهبری چیست؟

در این گزارش حکم رفتن به عروسی از نظر مقام معظم رهبری پاسخ داده شده است.
به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سوال: اگر رفتن به عروسی به خاطر احترام به عادت‌های اجتماعی باشد آیا به علت احتمال وجود رقص اشکال شرعی دارد؟


جواب: اصل شرکت در عروسی‌هایی که احتمال رقص در آن‌ها وجود دارد تا زمانی که به عنوان تأییدِ مرتکب کار حرام محسوب نشود و موجب ابتلا به حرام هم نشود، اشکال ندارد.

منبع: KHAMENEI.IR

واشینگتن پست: چرا روسیه از پایگاه نظامی ایران استفاده کرد؟/جنگنده‌های سوخو-34 برای مدتی در نوژه خواهند بود

یک روزنامه آمریکایی ادعا کرد 4 جنگنده سوخو-34 هنوز هم در پایگاه هوایی شهید نوژه مستقر هستند.
واشینگتن پست: چرا روسیه از پایگاه نظامی ایران استفاده کرد؟/جنگنده‌های سوخو-34 برای مدتی در نوژه خواهند بود به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه آمریکایی واشینگتن پست با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: سه روز از پرواز بمب‌افکن‌های دوربُرد روسیه از یک پایگاه هوایی «شهید نوژه» در همدان می‌گذرد. تصاویر ماهواره‌ای اخیر نشان می‌دهد 4 جنگنده سوخو-34 هنوز هم در پایگاه هوایی نوژه مستقر هستند. به نظر می‌رسد روسیه قصد دارد برای مدتی از این پایگاه نظامی استفاده کند. حضور این جنگنده‌ها پس از پرواز هفته‌ی گذشته بمب‌افکن‌های کاربردی توپولوف-22 ام 3 از این پایگاه برای انجام عملیات علیه مواضع گروه تروریستی داعش در شرق سوریه، صورت گرفت.

این نخستین بار نسیت که مسکو از بمب‌افکن‌های توپولوف-22 برای انجام حملات هوایی در سوریه استفاده می‌کند. با این وجود، تا پیش از سه‌شنبه گذشته، این بمب‌افکن‌ها از پایگاهی در روسیه به پرواز در می‌آمدند. پرواز این بمب‌افکن‌ها از پایگاه نوژه که به شرق سوریه نزدیک‌تر است به منزله مصرف کمتر سوخت، امکان حمل بیشتر بمب و پرواز طولانی‌تر آن‌ها بر فراز مواضع هدف در سوریه است.   

نگارنده گزارش سپس می‌افزاید با این حال، پرواز جنگنده‌های سوخو-34 از پایگاه شهید نوژه که پیش از این از یک  پایگاه نظامی مسکو در سوریه به پرواز در می‌آمدند، از لحاظ مصرف سوخت به صرفه نخواهد بود. «مایکل کافمن،» کارشناس نیروی دریایی، معتقد است به احتمال زیاد این اقدام مسکو دو دلیل دارد: نخست، تحت فشار قرار دادن واشینگتن برای همکاری بیشتر با کرملین و دوم، انجام حملات هوایی علیه تروریست‌های مستقر در عراق.

یزدانی:شرایط سختی را در فینال داشتم/لطف خدا شامل حالم شد

کشتی گیر دسته 74 کیلوگرم کشورمان پس از قهرمانی در المپیک ریو گفت:به لطف و عنایت خدا حریفانم را شکست دادم.
یزدانی:به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حسین یزدانی پس از کسب مدال طلای المپیک ریو 2016 در خصوص این مسابقات و قهرمانی اش گفت:در المپیک به خصوص مسابقات کشتی همه با آمادگی بالا شرکت می کنند و رقیبان سر سختی را در گروه خود داشتم.

کشتی گیر دسته 74 کیلوگرم کشورمان در خصوص حریفان خود افزود: رقابت اول را در برابر کشتی گیر کشور هائیتی ، به راحتی و با نتیجه عالی پست سر گذاشتم.در بازی دوم کشتی گیر ترک آمادگی خوبی داشت که در آخر مسابقه کم آورده بودم با این حال توانستم با شکست وی به مرحله ی بعد صعود کنم.در مورد حریف قزاقی باید بگویم که در گروه خودم چند تا از حریفای خوب را برده بود و لطف خدا شامل حال من شد که وی را شکست دهم.

وی ادامه داد:کشتی‌گیر روس آسیب دیدگی از ناحیه ابرو را مدام و در چند نوبت بهانه می کرد تا نفس تازه کند. داوران هم کاری نمی‌کردند چون لابی روس‌ها قوی است.

یزدانی درباره فینال نیز خاطر نشان کرد:در دقایق اول فینال شریط سختی را داشتم اما در دقایق پایانی رقابت با نتیجه 6 بر 6 به سود من پایان یافت و مدال طلا را به دست آوردم.